Konstinköp

Mitt i söndags-sushin ringde det på dörren. (Nej, det var ljug. Det knackade. Har fortfarande inte fixat ringklockan!) Utanför stod två småtjejer och undrade om vi ville köpa teckningar. Först tänkte jag säga nej, men det var mest för att jag var så hungrig och ville äta min sushi i lugn och ro. När jag fick se alstren så klippte jag till direkt på de här två:
För endast två kronorspänn! Vilket kap va! Att den vänstra teckningen föreställer en tjej utan haka med rosa hår och gröna ögon ser ju vem som helst, men vi är lite oense i familjen om vad den högra teckningen föreställer. Pappan gissade kaktus. Lillebror trodde utomjording och Storebror tänkte sig någon form av träd. Själv fick jag helt andra idéer...!
;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0