När Talang kom till Kjerattvägen

Jaha så har man varit på Talangtävling då. Och vunnit andrapriset bestående av fyra stycken Polly i ljus choklad! Jomenvisstserru! Jag var bättre än både en rejäl låtsasharkling, skuggfigurer och en bugguppvisning. Men Lillebrors clownuppvisning kunde jag inte klå med min ramsa om Peter Piper (typ "sex laxar i en laxask", fast på engelska). Nationalsången samt en mycket högtidlig prisutdelning avslutade tävlingen som för övrigt var kusinSignes idé och arrangemang. Klart roligaste 58-årskalaset som jag någonsin har varit på!
Hurra, hurra för mormorn på födelseda´n! (som egentligen var igår, men när det börjar bli så höga siffror spelar väl inte en dag hit eller dit så stor roll, eller hur ;-) )
Nu: God natt!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0