Lova först - tänka senare

För två helger sedan gjorde vi ett tappert försök att åka till Gröna Lund. Tänker inte gå in på några detaljer, men det var ett sabla regnväder samt en cykeltävling på Djurgården och några andra smådetaljer inblandade och trots att vi verkligen försökte, så GICK det inte att komma till Gröna Lund. Och då ska ni veta att vi försökte i TRE dagar!

Rätt ledsna och besvikna barn fick nöja sig med Cosmonova istället, vilket i och för sig var riktigt kul om man bortser från Lillebrors jättevurpa i stentrappan på väg in, samt en Japansk jättekrabba i en monter som han fortfarande drömmer mardrömmar om.
Hur som helst, så råkade jag då säga att vi nog skulle kunna ta tåget till Stockholm någon lördag nu i september och göra ett nytt försök med Gröna Lund. Nu undrar jag lite varför jag sade så utan att först kontrollera min kalender. Finns det någon ledig lördag i september? Njae... knappt. Men har man lovat har man lovat, så... Trolla med knäna kanske?

NU ska jag dricka den där champagnen som det var ett sån´t himla tjat om!
Go´natt!
:-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Läskig rackare...

2011-09-04 @ 21:55:01
URL: http://radhustankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0