Värdefullt vetande

Idag fick jag lära mig hur termostaten till golvvärmen ser ut inuti! Mycket oväntat, ganska intressant och helt onödigt. Lärde mig också att den inte håller ihop särskilt bra om den ramlar från fönstret ner i klinkersgolvet. Det var i alla fall bra att veta, men praktisk övning på tappa-termostat-i-golvet var lite overkill*. Hade hellre läst en broschyr i ämnet.

Har idag även shoppat leverpastej på ICA och tagit mig igenom en hinderbarna** på Lillebrors skola.
Så nu vet ni det!

:-)


*) Jag vill ju gärna stoltsera med att jag nyss har varit i NY, så därav det amäärikanska uttrycket. Hehe ;-)
**) Ja, en hinderbana av och med barn, såklart!

P.S Det lutar åt formsvacka ;-) Se föregående inlägg. D.S

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ja det är värdefullt att veta hur termostater till värmegolv ser ut inuti. Jag fick veta hur en uppbränd termostat ser ut när vi hade branden i höstas, mycket intressant. Kanske nåt att forska på? Välkommen hem från Nju Jork förresten.

Lillemor

2012-02-17 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0