Klirr i kassan

Att se ett gäng femteklassare kränga fikabröd var ett rent nöje kan jag meddela! Vilka entreprenörer! Artiga och fulladdade med bra "kom-och-köp"-argument. Det var minsann inte många som passerade utgången från Barnens Hus utan minst en påse bullar, kakor eller lite påskris i handen. Gissar att det blev bra många hundralappar till klasskassan. Härligt med företagssamma barn!



:-)
P.S Bilden har inget med de företagssamma barnen att göra. Inte mer än att den föreställer de cupcakes som jag bidrog med till försäljningen. Ville bara tala om det så det inte uppstår några missförstånd. Det KAN även hända att jag känner mig omåttligt stolt över att ha bakat just dessa cupcakes som inte bara var snygga utan dessutom mycket goda, och därför vill skylta lite extra med dem. Men det skulle jag ju såklart inte erkänna sådär rätt ut ;-) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0