När Heson ska snygga till sig

Skulle göra mig fin inför kvällens konsert med Farin. Tog lite mascara på ena ögats ögonfransar och lite på andra ögonbrynet. Vi kan säga att jag improviserade lite (eller att jag bara var mitt vanliga klantiga jag, men alltså... näe... det här med improvisation låter bättre, visstda?!). Dessvärre blev det inte så snyggt så jag tvättade bort och gjorde om på det mer traditionella sättet.

Med mascara på båda ögonen bytte jag om till "scen-kostymen" som visade sig ha gått sönder en aning. Ett hål mitt på tröjan. Visserligen ett mycket litet hål och dessutom på ryggen, men ändå. I villervallan glömde jag bort att jag egentligen bara provade kläderna och hade tänkt byta till en bättre matchande bh, samt stryka tröjan en aning. Detta upptäckte jag inte förrän på tok för sent och dök således upp på konserten med vit bh under svart tröja som var både skrynklig och trasig.


Ja. Så nu vet ni det.
Förstår att ni känner er aningens fundersamma över vad ni ska göra med all den här informationen, men lugn, bara lugn. Jag har svaret:
Glöm bort och titta in här i morgon istället så kanske jag har något roligare att blogga om.
Dessutom kan jag komplettera med att i morgon är detsamma som fredag och fredag är, enligt en enhällig jury bestående av mig själv och Lillebror, helt klart veckans bästa dag!
Mmm.... Fredag!

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0