Den överlägsna giraffen och andra övningar

Idag har jag varit en överlägsen giraff, en räv av något slag, samt försökt andas med mina vader. Ett tag hade jag även ett 2 meter långt horn i pannan och ett lika långt som stack ut där bak.
Allt detta tillsammans med sisådär en 30 andra körsångerskor.
Voicefullness hette det visst, men alltså...
Stundtals hade jag liiiite svårt att hålla mig för skratt, fast jag försökte verkligen mitt allra bästa att vara seriös och gå in för uppgifterna. Kursen var inte riktigt som jag tänkt mig om man säger, men jag är i alla fall en erfarenhet rikare! Och dessutom fick jag gå på restaurang och äta god mat efteråt. Utan horn och som en helt vanlig människa. Bara en sån sak!

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0