Så var det det där med bikini igen då...

Besökte en provhytt för att prova en bikini häromdagen. Började med att ta av mig alla kläder. ALLA kläder. (ja utom trosorna då, för det skulle ju såklart inte falla mig in att bryta mot lagen) Sedan provade jag bhn. Den såg verkligen jättefin ut på galgen, men den var:
1. mycket underligt konstruerad med elastiska snören som man skulle försöka knyta ihop lagom hårt/lagom löst.
2. inte alls lika snygg på kroppen som på galgen, vilket KAN hänga ihop med att jag misslyckades å det grövsta med punkt 1.
3. alldeles för liten vilket också kan ha påverkat punkt 2


När jag konstaterat detta insåg jag att jag bara tagit med mig en enda bh, men tre bikinitrosor in i provhytten. Ingen större idé att prova trosorna när jag ändå inte kunde ha bhn. Rackarns onödigt att jag krånglat av mig alla kläder... Och DÄR tog prova-bikini-i-god-tid-innan-badsäsongen-lusten slut.
Typiskt!


:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0