Sköt dig själv!

Jag hade bestämt mig för att inte lägga mig i Pappans och Lillebrors packande inför dagens resa med hockeylaget. Men så fick jag lite tid över igår kväll så jag tänkte att jag ju kunde passa på att steka de där äggen de skulle ha till matsäcksmackorna. Så blir det inte så stressigt på morgonen när de ska iväg, liksom. Och sedan var jag ändå vaken när de skulle ge sig iväg i morse, så jag hjälpte till lite med att leta efter en bra väska till packningen. För säkerhetsskull kollade jag att de hade kontanter, gympaskor och handduk med också. Men annars lade jag mig nästan inte i någonting alls. De fick verkligen sköta det hela HELT på egen hand.
 
Själv ska jag också iväg. Till Stockholm. En timme kvar innan avfärd hade jag fortfarande inte varken strukit kläder eller packat. Och biljetten... var har jag den? 
 
Hmm... Sköt dig själv och skit i andra heter det visst...
 
:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0