Det hinner i alla fall inte bli tråkigt!

Igår firade vi femårig bröllopsdag med att kränga hamburgare i regnet på Norrala IFs fotbollscup, äta middag på Axmarbrygga och dricka skumpa. Idag har vi provkört bilar och jag har åkt tåg i nästan 8 timmar samt irrat runt på Uddevallas gator i mörkret. (Gpsen i telefonen vägrade fungera och traktens vägskyltar verkar peka lite godtyckligt åt alla möjliga håll, men jag hittade tillslut!). 
 
Nu: äntligen nerbäddad i en skön hotellsäng, dock med kurrande mage eftersom jag missade hotellets kvällsbuffé med 20 minuter (tack för den SJ). I morgon ska jag drilla ett gäng glada pensionärer i konsten att driva en webbplats.
 
Snabba kast och full fart framåt
 
:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0