Å nu blir det väder!

Nu ska vi prata väder.
Idag har det varit blandat. Alla sorters på en gång. Sol, regn, tokblåst, lite dimma, varmt och kallt. Men observera: Ingen snö!!! 
Det är bra.
I morgon får det vara i princip vilket väder det vill (men ingen snö är fortfarande mycket bra).
På lördag ska vi på lite fest och då vill jag helst ha sol. På söndag hade jag tänkt vårfixa på tomten (med en ordentlig betoning på första stavelsen så det inte blir något jul/vinter/snö-relaterat. Vill bara vara tydlig med det) så då beställer jag lite mer sol och helst ganska vindstilla. Och lagom varmt blir bra.
Men på måndag, då får det baske mig vara vilket väder det vill här hemma för då tänker jag ta med mig SysterYster på några dagars utlandssemester. 
Om solen skiner i Barcelona nästa vecka är det för övrigt helt ok!
 
:-)

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jo jag tackar ja, Barcelona. Lycko. Har varit där jag också, två gånger. Ni kommer få det härligt! Undrar: blir det besök på fotbollsarenan, mån tro? Jasså inte!

2013-04-19 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0