Berg och dalbana

Idag har varit lite av en upp-och-ner-dag. Började alldeles ypperligt med en härlig cykeltur i solen. Det var upp. Lunch på stan med bästaste Lillasysteryster. Det var också upp. Men sedan gick det mest ner. Krånglande datorer. Redan åtgärdade fel som plötsligt dök upp igen. En arg och mycket envis farbror i telefonen.
 
Ungefär där kände jag att det fick vara nog. Stampade lite i golvet och gjorde grimaser åt den envisa farbrorn i telefonen och bad att få återkomma i morgon istället. Sedan gick jag hem.
 
Nu umgås jag med Lillebror och Kusin Signe samt förbereder spare ribs till kvällens middag. 
Det är upp. Jätteupp.
Hoppas jag slipper fler ner innan dagen är slut.
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0