När man vill ha sina äggkoppar...

För flera, flera veckor sedan klickade jag, på en och samma kväll, hem ett par Icebugs-springskor (för att jag ska kunna jogga runt utomhus även den här bistra tiden på året) samt sex stycken snygga äggkoppar (för att vi för tillfället endast äger tre stycken som ständigt befinner sig i diskmaskinen). Enligt sko-sajten skulle det kunna ta upp till en vecka innan leverans, men redan dagen efter hade jag ett paket att hämta. På äggkopps-sajten skröt de lite med sina snabba leveranser, men det enda de var snabba på var att dra pengar från mitt konto. Har fortfarande inte sett till några äggkoppar, trots ett artigt med bestämt mail där jag påpekar att jag inte tycker det är ok att de tar mina pengar utan att skicka något paket. Som kuriosa kan jag tillägga att jag har använt skorna två gånger, sedan slog stora förkylningen till, men ägg äter jag varje dag.
 
Alltså: Ge hit mina äggkoppar!!!
 
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0