I drakarnas stad

Hej hej!
Idag är jag i Sundsvall all by my self. Har utbildat ett gäng glada och trevliga pensionärer i konsten att sköta en webbsida och sedan ägnat ett par timmar åt att traska runt på stan. Nu är det ju rätt tråkigt att bara gå omkring lite planlöst så jag löste det genom att kombinera promenerandet med lite okynnesshopping. Känner mig, så här i efterhand, inte helt säker på att jag verkligen behövde tre nya matlådor i plast... Fast somriga t-shirts finns det alltid plats för i garderoben och jag hade ändå tänkt köpa ett par kuddar till den nya soffan så det var ju tur att det var extrapris på Indiska... 
Nu ska jag bara leta rätt på lite mat och sedan göra vad jag kan för att mota bort min hemlängtan.
Det är visserligen mysigt på hotell, men det blir sååå mycket trevligare när man har sällskap.
 
:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0