Dags att kliva ur musikalbubblan

Plupp! Där sprack musikalbubblan och det är dags att ta tag i vardagen igen. Hur nu det ska gå till...
Nu har vi levt med musikalen "I Ljus & mörker" sedan tidigt i våras. De senaste två månaderna har vi repeterat varje lördag och söndag, från morgon till kväll. Åkt mil efter mil över landskapet, sjungit, övat in- och utgångar, dansat, skrattat, övat på att se ledsna, arga, ångerfulla och uttryckslösa ut. Så mycket slit. Så otroligt roligt!! Och nu de senaste två veckornas föreställningar. Kostymer, smink, håruppsättningar, mycket väntan, mycket pirr i magen och sååå härligt!!! Fick jag skulle jag stå där på scenen i min fina folkdräkt och sjunga var eviga kväll. 
Vilket äventyr det har varit!
Såå himla glad att jag fått vara med.
 



I morgon: måndag
Blir nog bra det med!
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0