Frukost hela veckan

Lätt förvirrad Heson skyndade sig hem från jobbet för att hinna handla innan Lillebrors hockeyträning. Köpte på mig lite bra-att-ha-till-frukost-grejjer, sladdade hemåt i en väldig fart bara för att upptäcka att jag visst hade handlat i går också. HUR kan man glömma det??? Suck.... Dessutom är det lite av en talang jag har (om man nu väljer att se det från den positiva sidan). Händer titt som tätt, men oftast köper jag då t ex curry, eftersom jag tänker att det förmodligen har tagit slut och ett hushåll är ju inte komplett på något sätt om det inte finns curry. Lagerblad är också en sådan sak. Och nejlikor. Krossade tomater. Bacon. Ja, jag kommer typ alltid hem med något som jag trodde att vi inte hade. Men att storhandla frukostgrejjer för 500 riksdaler två dagar på raken. Det är nog nästan rekord.
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0