Hej där!

Jahaja. Plötsligt händer det ni vet ;-) Heson bloggar lite igen. Med betoning på lite, för jag lämnar inga garantier. Den hysteriska vardagen som rullar på lämnar inte så många luckor, men när andan faller på och stjärnorna står rätt så kan det nog bli ett å annat blogginlägg om man har tur.
 
Det jag ville förmedla idag var egentligen bara en spaning från min sida:
Om veckan börjar med att man tappar tre okokta ägg i kylskåpet när man ska fixa frukost, så kan det hända att hela veckan är förstörd. Kanske inte bums, men eländet kommer liksom smygandes och framåt tisdag eftermiddag är det ett fullt utvecklat och oreglerigt kaos. Måste ha varit äggens fel... Ett stort kaos på jobbet, ett mindre kaos på jobbet, ett mellanstort kaos i hockeyklubben och ett gammalt vanligt, ständigt återkommande kaos på hemmaplan. Och mitt i alltihopa: Heson
Men, jag är ännu inte helt säker på att HELA veckan är förstörd. Det är ju trots allt bara tisdag kväll, så än finns det kanske hopp om att det löser sig.
Det gäller ju att tänka positivt, som bekant.
 
Joråsåatte.... 
Annardå?
Jorå... tackar som frågar! Det är väl ungefär som vanligt. Lite äldre, några erfarenheter rikare och förhoppningsvis lite klokare sedan sist. 
 
Hörshej!
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0