Otto och dammsugaren

Såg en mycket rolig film i helgen. Dessvärre är den väldigt intern och finns inte ens att ladda ner på nätet. Men riktigt riktigt underhållande är den i alla fall:

Huvudpersoner: Kusin Otto (ett år och fyra månader) samt en dammsugare (ålder:okänd)
Handling: Dammsugaren är igång, KusinOtto får tag i dammsugarröret och sätter det mot örat, lite som när man pratar i telefonen. Detta visar sig vara förvånasvärt roligt eftersom håret följer med in i röret och förmodligen killas det litegrann. Otto skiner som en sol och fortsätter att utforska dammsugarslangens möjligheter. Han provar lite här och där i ansiktet och det hela avslutas med att han dammsuger in läpparna och ser väldigt rolig ut. Otto gapskrattar.

Och vi skrattade halvt ihjäl oss :-)

P.S Det kan tänkas vara så att man måste se filmen för att riktigt förstå hur roligt det här verkligen var. Men eftersom det blir lite svårt, så får ni helt enkelt tro mig :-) D.S


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Hi, hi..du skriver så levande så jag ser filmen framför mig!

Krukorna är jättefina! Liksom din altan!

Hoppas fläskläppen lagt sig till skolavslutningen!

Kramen!

Ragnvi

2009-06-09 @ 07:32:46
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Om jag bara lärde mig hur sladdarna till videokameran ska kopplas till datorn :O) Så skulle jag kunna bjuda på klippet lajv liksom....

2009-06-09 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0