Fullt fokus på vägra

Jag har inte tid att blogga.
Jag fokuserar.
Jag fokuserar på att inte bli sjuk!! Och det är jädrigt ansträngande.
Man måste käka Esberitox-tabletter, dricka the och tänka positiva tankar.
Hela tiden!!
Trots att jag har gjort just det hela dagen så känns det just nu som att jag har misslyckats.
Det är ju bara det att jag inte har TID att vara sjuk. Fast å andra sidan vore det bättre att vara lite sjuk i några dagar nu, innan vi åker till GranCanaria, så är det överstökat. Men kalendern är fullspäckad, så...få se nu... tja, mellan 17.30 i morgon kväll och ungefär ett dygn framåt har jag eventuellt tid för en kort sjukdomsperiod. Kan man beställa svininfluensa ultra light? I så fall tar jag den och som sagt, så passar det i morgon kväll.

Nu ska jag fortsätta fokusera. Dagens ranson av Esberitox är redan inmundigad, så nu blir det the. I soffan framför ett nytt avsnitt av min favoritserie "Livet i Fagervik"!

So long!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0