Ledig dag eller inte?

Imorgon är min kalender tom. Inte en anteckning på hela dagen! Hade jag inte en himla massa "måste-bli-färdigt-innan-semestern-grejjer" att göra på jobbet så skulle jag ägna morgondagen åt att sitta på en stol i solen, pilla mig lite i naveln och läsa en bok. Fast nu ser det ut att bli mulet och då hade ju den planen gått om intet i alla fall, så det är ju lika bra att jag har så mycket att göra på jobbet. Har man en ledig dag för att sitta i solen och den befinner sig bakom ett moln, så blir man bara på dåligt humör. Och det är ju inte kul. Rastlös blir man också och då slutar det med att man städar och fixar andra tråkiga varje-dag-grejjer och då har man på något vis slösat bort sin lediga dag.

Nej, lika bra att jobba och räkna ner. Åtta dagar till sommarlov!

:-)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Så skönt med sommarloooov! För Oss me :0)

2010-06-03 @ 06:56:53
Postat av: Lajbanssons leksaker



Hej, bästa bloggare!



Lajbansson här -- ville bara tipsa om en tävling vi har, där du som eminent bloggare kan vinna presentkort på upp till <b>1 000 kronor</b> ur vårt sortiment av leksaker, trendiga barnkläder och babytillbehör!



Låter det intressant? Läs mer på <a href="http://www.lajbansson.se/?pge_id=26">tävlingssidan</a> på Lajbansson.

Tipsa gärna dina vänner och bekanta, så är de också med och tävlar!



Lycka till med bloggandet!

Med vänlig hälsning,

<a href="http://www.lajbansson.se/">Lajbanssons leksaker</a>

2010-06-03 @ 13:48:46
URL: http://www.lajbansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0