Packning pågår

Jag packar grejjer, byter ut, lägger tillbaka, bockar av på listan, fyller på listan, bygger högar, fyller väskor. Det var knivigare än jag tänkte att bara packa det allra nödvändigaste. Behöver jag den svarta t-shirten mer än den vita? Är de randiga skorna mer användbara än de svarta? Hur många Katten Gustav-tidningar behöver man på en vecka? Bör man komplettera med några ScoobyDoo också? Är ett sällskapsspel lagom? Två? Tre, kanske? Ja, ni märker ju själva. Jag är helt upptagen med att ta en massa viktiga beslut, så tyvärr blir det inte roligare än så här på bloggen idag!
Kan hända att det dyker upp en lägesrapport under veckan, annars får ni ge er till tåls till vi är tillbaka igen.

So long

:-)


Kommentarer
Postat av: yvette

Vart bär de av nånstans!!

2010-06-13 @ 14:03:49
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0