En liten kris

Jag tror jag har en kris. En 36-årskris, en vinterkris, en kriskris. Kalla det vad ni vill, men lite av en kris är det allt. Fast på ett bra sätt måste jag poängtera. Jag har ju bestämt mig för att ta tag i lite grejjer. Stora som små. Ja, ni vet, promenader till stan, inhandling av klockor, målarfärg i pannrummet osv. Idag kom jag på att jag måste göra något åt mina fritidsaktiviteter. Bloggning i all ära och så även sång och träning, men idag kom jag plötsligt på att jag totalt har slutat att teckna och måla vilket var i princip det enda jag gjorde för... ja.. jättemånga år sedan, när jag fortfarande bodde med mina föräldrar.  
Så jag knappade lite på datorn (HUR klarade man sig utan den??) och vips så hade jag anmält mig till en teckningskurs!
Bara sådär!

Duktig Heson!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0