Garnlogistik

Jag beställde ju en mössa härom dagen ni vet.
Enligt den inom Sverige världsberömda sajten hitta.se, är det exakt 34 km härifrån till Kilafors. I Kilafors ligger Garntjänst från vars webbsajt jag gjorde min beställning för 8 dagar sedan. Enligt samma webbsajt (Garntjänsts alltså, inte hitta.se)kan det ta 7-21 dagar för ett paket att komma fram. 21 dagar för att transportera ett par garnnystan och en stickbeskrivning 34 km. Hmmm... borde kanske ha tagit en liten söndagsutflykt till Kilafors istället. Risken är nämligen att min plötsliga längtan efter att få sticka kommer att gå över innan paketskrället har anlänt. Och vad ska jag göra då? Vira garnet runt huvudet när jag ska gå ut, eller?

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0