Livet som webbutvecklare

Ohh, livet som webbutvecklare är allt bra spännande! Ibland får man ge sig ut bland "vanligt" folk och pladdra oavbrutet en hel dag. Som idag till exempel! Ett helt rum fullt av folk som lyssnade uppmärksamt. En del till och med blundade och NJÖT av att höra min ljuva stämma. (Eller så var det bara palt-koman efter lunchen som slog till, men... jag föredrar att se det som att de helt enkelt var lyckliga över min närvaro.)

Efter ett par timmar kände jag att jag avancerade från "hon-som-kan-en-massa-smarta-trix-för-hur-man-gör-sin-webbplats-intressant" till "hon-som-kan-en-massa-smarta-trix-för-hur-man-gör-sin-webbplats-intressant-och-samtidigt-kan-fånga-en-nedfallande-filmduk-med-pekfingret". Lite mer hjältestatus på den och helt klart värt mitt nu ömmande, röd/blåa pekfinger. Dessvärre degraderades jag framåt eftermiddagen till "hon-som-tror-hon-har-hittat-ett-bra-gratis-och-enkelt-bildbehandlingsprogram-som-alla-kan-prova-men-som-pinsamt-nog-inte-fungerade-alls-idag", men... ja, ja. Jag fick ju vara hjälte en stund i alla fall!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0