Menslutatänkamänniska!!!

Jag har kört fast lite. Det finns mest bara trista, tråkiga, arga, frustrerade, irriterade, okonstruktiva (etc, etc) tankar i mitt huvud. Och så har det visst varit i typ ett par veckor nu. Det hela grundar sig i att jag känner mig lite lurad på konfekten (som det så snitsigt heter). Eller om man talar lite mer klarspråk: det blev inte alls som jag tänkt mig. Så nu har jag gett upp och försöker analysera hur det kunde bli som det blev. Och det är här alla trista, tråkiga, arga, frustrerade, irriterade, okonstruktiva tankar dyker upp. Vad har jag gjort fel? När exakt blev det fel? Är det kanske inte jag som har gjort fel? Vad kunde jag ha gjort annorlunda? Vad kunde övriga inblandade ha gjort annorlunda? Hur ska jag kunna förmedla det jag hade tänkt och hoppats på så att det inte missförstås? Och så håller det på. Om och om och om igen... Inte särskilt kul alls. Mest deppigt. Men vem vill gå omkring och deppa? Inte jag i alla fall. Så i morgon är det gilla läget för hela slanten, hela dagen som gäller. Så blir det nog bra så småningom. Hoppas jag...
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0