Var ska jag lägga mitt finger?

Bilbältet krånglade lite när vi skulle åka från dagis idag. Var svårt att få fast det och då kom Lillebror på en sak
"Du mamma, vet du en sak? Att en gång när jag skulle åka med mormor från dagis..."

Så blev det tyst en stund... Mamman väntar tålmodigt.

"Vad hände då?"
"Jo. Då satte vi oss i bilen och körde iväg. Fast mormor hade ont i armen, så morfar fick köra..."
"Jaha"
"Och då när jag satt där så visste jag inte var jag skulle göra med mitt finger. Så då lade jag det på den här röda knappen"
Lillebror pekar på bältes-knäpp-upp-knappen
"Jahaaa" säger Mamman och småler lite
"Hur blev det då?" undrar hon
"Jo, då. PLÖTSLIGT så råkade mitt finger knäppa upp bältet!!!"


Tänk så det kan bli :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0