NU är han här!!!

En liten kill-kusin blev det!! Eller förresten så var han, enligt den nyblivne, lätt omtumlade fadern, inte så liten när allt om omkring :-)  Han hade inte blivit vägd och mätt ännu, men pappan Lars gissade på en 6-7 kilo eller nå´t i den stilen :-)  Antar att man får dra bort ett par kilon på den gissningen, men... ja, rätt så stor i alla fall!

TUR att jag är ledig i morgon för här blir det inte mycket gjort. Kommer på mig själv att bara sitta och le lite sådär dumfånigt. Var tvungen att fälla en liten tår när jag pratade med Lars. Snyft! Antligen!!!! Det är ju sååå mysigt med små bäbisar!

Ja, så nu vet ni det!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha jasså de kommer fler "stora" killar till den här staden! Elias hälsar att han gärna vill bli polare med honom ;)

För mig var det tvärsom, trodde att Elias vägde kring 3000 men han vägde ju nästan 4000! Så fel man kan ta!

GRATTIS GRATTIS till dem iallafall.
Antar att moster kommer bli sugen att skaffa när hon träffar lill-bäsen sen!!! :)

2008-02-27 @ 15:14:02
URL: http://www.hblogg.se/heidi
Postat av: Martina

å va mysigt =) Hälsa Grattis från oss!! KRAAAM

2008-02-27 @ 18:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0