Hohoho! Macintosh är kul :-)

Jag är i grunden en Mac-människa. Under en lååång tid jobbade jag enbart med Mac, sedan körde jag dubbelt ett tag, men nu är det bara PC. Hela tiden. Tills för några månader sedan när vi köpte in en till jobbet för att ha till att testa webbsidor på och lite annat.
Finns en jätterolig foto-funktion a´la Spegelkammaren på GrönaLund. Bara att välja filter trycka på en knapp och vänta tills det rasslar till och så tar man så här fina bilder.

Riktig stämningshöjare :-)

image113

image114

image115

Hohoho!

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Attans vad mycket jag hade att läsa igen! Bara trevligt var det! Ska kolla lite på dina bloggtips också!
Så bra att du tog tag i grindeländet! Måste finnas bättre alternativ!
Några gröna fingrar har jag INTE längre, var längesedan det! Ryggen pallar inte...
Fick du bort myrorna?!?!

2008-05-14 @ 20:01:16
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0