Det går utför...

Attans! Jag har varit så himla duktig med min träning i flera veckor nu. Men jag börjar ana en formsvacka. I går tänkte jag nämligen träna, men så fick vi lite besök, och lite mer besök, och så skulle vi ju käka middag och Storebror hade läxa och... ja ursäkterna bara haglade. Så det blev ingen träning. Bestämde mig för att ta det ikväll istället, men nu har Pappan satt igång med att laga taket över trappan så det inte regnar in...
Näe... det här är inte bra!
Lika bra jag packar träningsväskan ikväll så kommer jag inte undan i morgon!

Kommentarer
Postat av: Misen

He, he, känner igen det där med ursäkterna. Japp, det verkar klokt att packa ikväll och bara köra imorgon. Föda genom foten... Aj! Tänk vad man kan drömma, särskilt när man är gravid. :)

2008-10-06 @ 18:36:48
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0