Hoppsan!? :-)

Jag har nyss köpt en jacka till Storebror. På Tradera!
Jättekonstigt... Känner mig liksom lite överrumplad på något sätt.
Har aldrig köpt något på Tradera tidigare, men sedan min kära vän A blivit eld och lågor för ett par veckor sedan då hon inhandlat mammakläder på nämnda sajt, så tänkte jag att jag skulle prova.
Och jag har provat och provat och provat, men det kommer ju ALLTID någon och bjuder över mig. Hela tiden!
Så nyss när jag kikade in där i brist på annat hittade jag en hyfsat snygg höstjacka i Storebrors storlek.
För 55 kronor och bara 7 minuter kvar på auktionen!
Vilket kap tänkte jag och bjöd 60 kr.
Någon annan bjöd 62.
Jag bjöd 68... osv osv.

150 kronor var min mentala gräns, men den där andra människan, Blippan_2354 eller vad hon hette, GAV sig ju aldrig. Och jädrans vad spännande det var!
168 kronor blev det innan det var klart, men jag VANN!
Hurra, hurra hu....... hundrasextioåttakronor plus frakt för en begagnad jacka... var det verkligen så klokt...?

Men jag vann.
Observera det!
Jag vann!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Grattis! Jag har också köpte några småsaker på Tradera, riktigt kul ibland att vinna trots att man får betala för det ;)

2008-09-10 @ 22:58:40
URL: http://blogg.heidihoo.se
Postat av: Ragnvi

Tack o bock!

Grattis till jackan!

Men hur fasen går det till egentligen?! Måste man ha ett konto o betala via datorn eller?! Hjälp!

Hi, hi för presenten till fröken, han gav med hjärtat!

Och sylten - jag älskar att hålla på men gör det inte längre- platsbrist och inte går det åt heller så nu för tiden köper jag!

2008-09-11 @ 10:45:03
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Annica

Kul att jag kunnat inspirera dig :)

2008-09-11 @ 16:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0