Lite packning att göra

I morgon bär det av till storstaden.
- Det innebär att jag innan jag lägger mig måste:
- Packa grabbarnas dagis/skolväskor
- Packa lite kläder och annat som de ska ha med sig till mormor och morfar där de ska sova när vi är borta
- Packa Storebrors hockeygrejjer eftersom han ska på hockeyskola på lördagmorgon
- Försöka hinna göra färdig en skiss som jag måste ha med mig på ett av mina möten i morgon
- Packa lite grejjer åt mig själv
- Stryka en klänning
- Hänga tvätt

Bara att sätta igång.
Ha en skön fredag - det ska jag ha :-)


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ha det så härligt i Stockholm

2009-01-22 @ 22:00:29
Postat av: anne

Kul att åka i väg, men ska du bara jobba?

2009-01-23 @ 21:44:04
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0