Bikiniprovning

Jag provade bikinisar idag. Tänkte att jag skulle vara beredd när strandsäsongen börjar. Men trots mitt idoga tränande helar vintern och våren så har kroppen inte återfått samma form som innan barnen kom. Konstigt... :-)
Men jag hade himla roligt där i provhytten, det hade jag. Woooohahaha! Jag såg verkligen inte klok ut. Varför är alla bikinitrosor så långa i midjan? Finns inte en chans att jag ska kunna pula ner allt löst bäbis-mageskinn i ett par trosor som knappt går upp över höfterna. Alternativet är ju att låta det pysa ut över kanterna, men hohoho...NÄE det GÅR ju bara inte. Ett par rejäla trosor med hög midja, samt en bh i lagom storlek så man inte behöver vara rädd för att något ska ramla ut. Det vill jag ha!

Kommentarer
Postat av: Yvette

hahaha..ja de där problemet känner jag till.

Samma visa varje år..inte en enda bikini som sitter där jag vill att den ska sitta.

2009-06-09 @ 20:29:37
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0