Har någon sett min man?

Min käre man är i något slags jag-har-alldeles-för-mycket-att-göra-på-jobbet-och-hjärnan-har-redan-tagit-semester tillstånd. Detta gör att han allt som oftast beter sig lite underligt. Till exempel stoppade han ner mobilen i sängbords-lådan när den ringde en morgon. Istället för att stänga av den och kliva upp. Så där låg den och ringde och Pappan sussade vidare en timme till. En annan gång åkte han vilse två gånger på väg från jobbet till en restaurang två kvarter bort. Ibland försöker han låsa upp ytterdörren genom att trycka på låsa-upp-knappen på bilnyckeln.
Och just nu är han lite försvunnen. Han åkte till Bollnäs för att repa för ett antal timmar sedan och har inte hittat hem ännu... Börjar känna mig lite orolig. Hittar han verkligen hem? Så om ni ser en fövrirrad 35åring i trakterna runt Bollnäs (fast han kan ju såklart ha hunnit en bra bit på de här timmarna...), kan ni hjälpa honom att ställa in gps-en på "Hem" och säga till honom på skarpen att det är dit han ska åka?
Tackar som ödmjukast för jag vill gärna ha honom tillbaka. Det skulle bli så himla tråkigt utan honom.

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0