Vem är du då?

Kollade besöksstatistiken för min blogg och såg att jag på en vecka har haft 25 unika besökare här. Oj! Då blir man ju såklart aningens nyfiken. Minst...få se nu...en, två...åtta eller nio vet jag nog vilka ni är, men då är det ju ändå en hel massa folk som jag INTE känner ju!

Så jag tänkte att jag skulle fråga:
Vem är du?
Hur hittade du hit?
Bloggar du själv?

...men jag frågar bara. Man behöver inte svara, fast det vore himla kul!

:-)

P.S Blev lite inspirerad av Sofia som minsann har fått flera svar på sina frågor, så... Kom igen nu!! :-) D.S


Kommentarer
Postat av: Martina

Martina - ditt största bloggfan. Jag älskar att läsa om Kalle och Emils roliga kommentarer. Senaste favoriten var den om att Otto är lika rolig som potatis är äckligt.



Jag gick in på www.hesons.blogg.se =) funkade fin fint =)



Jo visst bloggar jag, www.martina1984.blogg.se



hare toppen =) KRAM!

2009-11-24 @ 16:59:06
Postat av: Sofia

Hej. Ja mig vet du rätt mycket om.

Sofia, 34 år igår. Ogift men förlovad, lever i halvsynd.Bor i Uppsala. Två barn, pojkar. Noel, snart tre år fast ändå inte eftersom han föddes för tidigt, och Vilhelm snart tre månader.

Sjuksköterska.

Hittade dig genom en kommentar från dig i min blogg. Sen blev jag fast. Du är väldigt rolig!

Och så har du ju en söt man :-)

Postat av: Heidi

Jag har provat sånt här i min blogg. Men jag får typ aldrig några svar. Och får jag svar så är det oftast dem jag redan vet om. Det är ingen som vill avslöja sig, BUU-HU! Så jag brukar dra slutsatsen att det är nyfikna Söderhamnare som läser ;-)

2009-12-08 @ 22:59:08
URL: http://www.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0