Älgar och hiphop?

Läste nyss igenom mitt inlägg om helgens möhippa. Där påstår jag att det är bra att kunna köra skottkärror i rulltrappor och annat konstigt när man ska gifta sig med en älgjägare. Men nu har jag funderat lite och inser att det låter väldigt underligt och att jag egentligen inte alls vet om det är sant eller inte. Men eftersom vi testade A på alla dessa saker så... ja... då antog jag att det måste vara viktigt. Det kanske är helt uppenbart för den som har koll på älgjakten, men jag, som är så långt från älgjägarfru man bara kan komma, kan inte riktigt få ihop hiphopdans med älgjakt. Hmmm... får fundera på det.

För övrigt så har jag gymmat idag igen. Men jag berättar mer om det imorgon. Om jag tar mig upp ur sängen!

Go´ kväll

:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0