En kompis!

Lillebror gick till Sexårs idag, trots allt. Aningens motvilligt, men han gjorde det. Och tur var väl det för idag hittade han en ny kompis och jag tror att livet blev lite roligare med ens! Den nye kompisen var en riktigt trevlig åttaåring som presenterade sig med förnamn, mellannamn, efternamn, adress samt visade stolt upp sina två gipsade armar som han fått när han ramlat ur en gunga för ganska många veckor sedan. Han gillade allt som Lillebror gillar (tv-spel, spioner, gangsters och sånt där ni vet), samt min grillade kyckling vilket självklart genererade extrapoäng hos mig :-)

Något säger mig att det kommer att kännas lite roligare att gå till Sexårs i morgon.
Hurra hurra!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0