På IKEA

IKEA är ett märkligt ställe. Sällan får man så många plötsliga aha-upplevelser som när man strosar runt bland möbler och pryttlar. Till exempel så hade jag aldrig tidigare, alltså innan dagens besök, tänkt tanken att jag skulle behöva en tårtkniv, men rätt som det var så dök det upp ett litet kit med en vit tårtspade samt en matchande tårtkniv på en hylla. Och då insåg jag plötsligt exakt hur mycket jag behöver just ett sånt kit. Faktiskt jättemycket! Jahaja, då var det ju bara att klippa till. 59 kronor kändes ju som en bra investering. Och ungefär i samma veva upptäckte jag hur mycket jag behöver ett runt uppläggningsfat, samt turkosa servetter och ett knippe konstgjorda grenar. Hade inte en aaaning om det, men blev ju bara tvungen att slå till.

Tänk så det kan bli!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0