Lite glömsk men snabb

Jag slog personbästa i storhandling ikväll! Jooråsåatte....! På endast 35 minuter tog jag mig runt ICA Kvantum och fyllde den gigantiska kundvagnen med mat. Eller... eh... ja, det visade sig när jag kom hem att jag mest hade handlat bra-att-ha-i-skafferiet-grejjer, samt toapapper och hårschampo och inte så mycket mat. För 1700 kronor!! Hmm... Men det gick i alla fall snabbt så jag får väl vara rätt nöjd ändå.
Ok, lite frustrerande var det att upptäcka att det redan fanns en påse mjöl, 3 paket vit fiberpasta av typen "Gerimelli", en påse tagliatelle, en förpackning havregryn, samt musslor på burk i skafferiet. (Alltså jag kan svära på att de inte stod där när jag skrev min inköpslista! Eh... eller så var det när jag skrev min förra inköpslista...)
Och rätt så jätte-less blev jag när jag insåg att jag hade glömt köpa två viktiga ingredienser till min hemmagjorda müsli...
Glömsk eller?!?!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0