Gratulationer via SMS

Igår fick jag ett sms:

"Grattis :-) Hoppas du har fått en riktigt bra dag. Vi ses väl på onsdag. Kram Gun-Britt hälsa K-E"


Sånt blir man ju glad av! Väldigt snällt av henne att tänka på mig och hur min dag har varit. Fast "grattis"...? Jag fyller ju inte år, har inte namnsdag och har väl inte direkt gjort något utöver det vanliga som gör att jag kan förtjäna någon form av gratulation. Inte vad jag vet i alla fall. I och för sig så hanterade jag ett mindre världskrig i samband med frukosten på ett hyfsat bra sätt (om jag får säga det själv), men alltså... näe. Det vet väl inte Gun-Britt något om?
Men gissa spänningen inför morgondagen! VAD kommer att hända? När ska vi ses? VAR kommer vi att ses?
Och den största frågan av dem alla: Vem är Gun-Britt?!

Jag har ingen aning!

;-)

P.S Vem K-E är vet jag inte heller, men det räknar jag med att Gun-Britt har koll på. Vi får reda ut det när vi ses. D.S


Kommentarer
Postat av: Kristin P

Haha vad spännande!! Ha en bra dag! /Kristin

2010-09-15 @ 09:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0