Snygg men...

Jag fick ju en ny dator för ett tag sedan.
En fin, röd ♥
Klart snyggaste datorn i det här huset.
Den är blank också. Och lite sådär metallic-aktig i den röda färgen.
Helt i min smak, om man säger.
Det är bara ett endaste, pyttelitet, men ack så irriterande fel.
När jag sitter där jag måste sitta för att Storebror ska somna (och varför jag måste göra det är en helt annan historia), så funkar inte det trådlösa nätverket. I princip överallt i resten av huset går det hur bra som helst, men inte här.
Det innebär att jag inte kan:
* Surfa
* Läsa bloggar
* Blogga
* Kolla Facebook
... och då blir det liksom inte riiiiktigt lika roligt att sitta vid datorn.

Lätt frustrerande!!!!

:-(

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ett precis sånt problem som skulle få mig att skrika: PAAAAAAAAAAAAAAATRIK KOM HIT!



:-)

2010-09-09 @ 22:12:49
URL: http://www.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0