Söndagsrapportering

Åsså blev det söndag igen då. Proppmätt på pizza och med näsan full av damm efter dagens källar-röjning. Ni aaaanar inte vad många dammråttor vi hade bakom torkskåpet! Whoahaha! Borde ha sparat dem och startat ett zoo så hade vi kunna tjäna ihop pengar till målningen på inträdet. Eller åtminstone till hyra av släpvagnen som kommer att behövas för att frakta åbäket (torkskåpet alltså) till tippen. Men, jag tog den enklaste vägen och använde helt enkelt dammsugaren istället. Glömde dock hålla andan under tiden, så därför kliar det hysteriskt i näsan nu.
Så kan det gå.

Just nu behöver jag bestämma mig för om det är smart att gå och lägga sig tidigt och försöka vara lite utvilad när jag hugger in på den nya veckan, eller om det är lika bra att köra hårt direkt. De närmaste dagarna kommer nämligen att innehålla ett 34:årskalas, en resa till Ljusdal för att hålla i en utbildning, en musikal med Lillebrors klass, en shoppingresa till Gävle med Storebror samt en mycket efterlängtad fest. Bara roliga grejjer!

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0