Blev det verkligen så bra det här?

Förresten... förutom att jag har borstat tänderna på McDonalds idag, så har jag även varit till en naprapat som konstaterade att mitt högra ben var två centimeter kortare än det vänstra. Det lyckades han, efter lite knådande och böjande och bändande, råda bot på, men det märkliga i kråksången (varför säger man så? Sjunger kråkor?) var att när jag kom dit hade jag domnat bort i två tår på höger fot. Nu så här några timmar senare, har jag domnat bort i några tår på vänster fot. Är det bra eller dåligt? Kan man reklamera ett naprapatbesök? Jag kanske inte var tillräckligt tydlig med vad jag ville när jag kom dit. Jag sade ju bara att jag ville bli av med det onda på höger sida i ryggen inklusive de bortdomnade tårna, men jag nämnde inte var jag ville att han skulle göra av det... Det var kanske dumt. Och nu har jag nog hamnat i ett totalt onödigt "jag-gör-lite-annat-istället-för-att-packa" stadium av kvällen. Det är alldeles säkert rätt så dumt. I alla fall när man ska åka bort. Annars kan det ju kvitta... Näe, men ta sig i kragen nu människa och se till att få ner lite prylar i resväskan och gå och lägg dig!!!
Adjö.
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0