En flygtur

Jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på, men om några veckor ska jag ut och flyga. ENSAM! Ja, alltså, jag förutsätter att det finns andra människor med på planet, men förmodligen ingen som jag känner. Åtminstone ingen som det skulle kännas ok att hålla i handen om det skulle behövas...

Men, jaja... det ska nog ordna sig. Jag menar, folk sitter ju instängda i maskiner flera tusen meter upp i luften HELA tiden! Så hur stor är sannolikheten att just det planet som jag ska åka med (ensam) kommer att störta? Inte så stor väl...?
Men man kanske skulle ta med sig en rulle tejp utifall att?

:-)

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Det kommer att gå bra ska du se, vart ska du då? Låter roligt, kanske jobb? kanske fritid? Kanske båda?

2011-10-25 @ 13:13:44
Postat av: Heson

Jag ska till Karlshamn. På jobb över en helg. Måste åka på fredag kväll för att vara på plats på lördag morgon och dessvärre går det inga flyg hem förrän på söndag eftermiddag. Så eftersom det blir så pass mycket "fritid" så blir det ju lite som semester på samma gång :-)

2011-10-25 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0