En hemlig resa (lyxig, förstås ;-) )

Det kan ju verka som om vi lyxar oss något alldeles väldigt med både det ena (matkassar från ICA) och det andra (som jag inte har berättat om ännu, men det kommer nu!) här på Thelbacken. Men nu är det så, att när man har jobbat väldigt hårt, väldigt länge, och inte har haft tid att umgås särskilt mycket på tu man hand med sin man (eller med sin syster och systers sambo heller för den delen), så kan man behöva åka på en liten resa. Bara för att liksom stänga av jobb-hjärnan några timmar. Så då hyser man in barnen hos de snälla farföräldrarna som får i uppdrag att skjutsa dem på diverse olika födelsedagskalas, hockeyträningar och annat, och så packar man in sig i bilen och åker till.... Ja, nu kan jag inte avslöja vart vi ska åka eftersom det bara är jag och systerYster som vet det ännu och det vore ju trist att avslöja det här och nu när vi ändå har lyckats hålla det hemligt i flera veckor. Men mysigt ska det i alla fall bli. Och lyxigt. Kan hända att jag rapporterar på plats, nu när man kan blogga så bra från mobilen och allt.
So long och trevlig helg!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0