Hur göra?

Nu är frågan om jag ska orka masa mig ner i tvättstugan för att hänga tvätt eller om jag ska ta en dusch? Med tanke på att glödlampan i taket blinkade misstänkt när jag var ner till tvättstugan för att starta maskinen, så borde det innebära att jag måste börja med att leta efter en ny glödlampa som vi förmodligen inte har. Det innebär i sin tur att jag måste leta upp en ficklampa som jag VET att vi har, men som sällan ligger där den ska. Krångligt... Och att hänga tvätt och samtidigt försöka lysa med ficklampa låter ju himla bökigt, eller hur?!
Japp, då var det avgjort.
Dusch blir det.
Tvätten med följetong tror jag att jag överlåter till någon annan. Bara "någon annan" kommer hem från sina kvällsaktiviteter
;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0