Det här med internet = jä***a bra!

Jag försökte ju för ett tag sedan (ehrm... det verkar vara nästan ett och ett halft år sedan nu... hoppsan vad tiden går!) ta tag i en av mina "saker jag alltid tänkt göra men aldrig kommit mig för"-grejjer och anmälde mig till en teckningskurs. Dessvärre verkade det vara mest bara jag som anmälde mig vilket gjorde att kursen aldrig blev av. Men nu har jag ju kommit på den ultimata lösningen (ibland går det inte så fort) och hittat en kurs på nätet. Gratis! Tillgängligt när jag vill och när jag har lust!
Men förståväl vad bra!
Hur klarade man sig utan internettet?!?
Så nu minsann, ritas det för fulla muggar här.

Roligt, roligt!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0