Det börjar visst bli dags att växa upp

Trots att jag är ruskigt nära 38 nu, så har jag - tro det eller ej - ett helt gäng mjölktänder kvar. Jag är lite av en sevärdhet när det kommer till tänder faktiskt, men det är en annan historia. Hur som helst så var jag till tandläkaren idag och enligt henne så börjar det visst bli dags att växa upp nu. Mjölktänderna ska bort. För dryga tusenlappen ska jag få den äran att göra någon form av multimega-röntgen av hela garnityret och efter det ska jag få gå på ett terapisamtal. Ungefär där, när just ordet "terapi" nämndes, så kände jag att jag kanske inte alls har någon lust att växa upp. Inte om man redan i förväg måste gå på ett terapisamtal... Hu! Vad tänker de göra med stackars lilla mig egentligen? Och om jag dessutom måste betala en hel tusing bara för några röntgenbilder och lite prat så undrar man ju mycket försiktigt vad själva ingreppet med att byta ut alla tänder kommer att kosta...
Nåja. Vi får väl se hur det går. 
 
Fortsätting följer...
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0