En måndag i Uddevalla

Att se Uddvalla i dagsljus var trevligare än gårdagens irrfärd bland mörklagda gator. Fast jag har irrat runt en aning idag också. Tog på mig springskorna efter att ha slutfört dagens uppdrag och fick tips om en lagom löprunda  av en hjälpsam tjej i utbildningslokalen.
"Det är jättelätt att hitta. Följ bara skyltarna!"
Men alltså... det här med skyltar är verkligen inte Uddevallabornas starka sida. Efter tre kilometer kom jag till ett vägskäl med tre skyltar som alla sade samma sak, fast pekade in i skogen där det inte fanns någon väg. Hmm... Jag vände och sprang hem igen. Verkade ju lite väl spännande att springa rakt in i skogen...
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0