Sur-måndag

Idag är jag lite sur.
Det är ryggens fel. 
Den sköter sig inte!
Här har man vilat och vilat och hankat sig fram i över en vecka, men blir det något bättre?
Näeej, inte mycket.
Och i morgon ska jag åka tåg. Två gånger. Samma sak i övermorgon. Det blir ju kul när jag inte kan sitta mer än en kvart åt gången. 
Blä är var jag har att säga om det.
 
Förresten har jag inget att ha på mig heller. 
Bara gammalt, kortärmat och urtvättat som inte passar ihop. 
Dragkedjan på stövlarna har gått av.
Och det kommer säkert att vara is på rutan i morgon när jag har jättebråttom till tåget och inte har tid att skrapa.
 
Lika bra att jag går och lägger mig.
Nya tag i morgon.
 
:-(
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0