Lite starstruck

Jag tror bestämt att skådespelerskan Pernilla August gillar sushi. Det kan även vara så att Pernilla August har en dubbelgångare som gillar sushi, alternativt både ock. Ja, alltså att både Pernilla OCH hennes dubbelgångare gillar sushi, vad vet jag... Om man utgår från att hon har en dubbelgångare så är hon i alla fall väldigt bra på att härma Pernilla August när hon äter sushi. Inte för att jag egentligen vet hur det borde se ut men, men med lite fantasi är det ju inte sådär jättesvårt att föreställa sig. Någon av dem åt i alla fall just sushi precis bredvid mig för en stund sedan. Själv kunde jag förstås inte föra mig och måste nu åka tåg med soja på tröjan. Typiskt!
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0